کد خبر: ۹۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷

عکس| مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ؛ فقط ۱ دستگاه در جهان

مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ، تلفیقی بی‌نظیر از هنر و مهندسی است. این خودرو که توسط کوچ بیلدری با نام کاروزریا تورینگ سوپرلجرا در میلان طراحی شده، با خطوط زیبا و منحنی‌های دل‌نشین، یک اثر هنری متحرک است.
عکس| مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ؛ فقط ۱ دستگاه در جهان
آفتاب‌‌نیوز :

این نمونه اولیه در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد. اساس کار روی مازراتی کوپه گرن اسپرت متمرکز بود که کوچ بیلدر معروف ایتالیائی پروژه جذاب و متفاوتی را به نمایش گذاشت.

مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ متولد شده توسط کوچ بیلدر معروف کاروزریا تورینگ سوپرلجرا واقع در میلان، یک شاهکار است که از ترکیب میراث و نوآوری متولد شده است. این خودروی مفهومی با الهام از طراحی‌های نمادین آلفا رومئو، ایزوتا فراشینی و لانچیا فلاینگ استار در دهه‌های ۳۰، تجسمی از خطوط هماهنگ و روان است.

A۸GCS برلینتا با استفاده از مواد کامپوزیتی پیشرفته ساخته شده و نه تنها چابکی سبک وزن را به دست می‌آورد، بلکه بالاترین استاندارد‌های ایمنی و مقررات زیست محیطی را نیز رعایت می‌کند. سابقه کار این تیونر ایتالیائی به سال ۱۹۲۶ باز می‌گردد.

پیشرانه ۴.۲ لیتری ۸ سیلندر این مازراتی ۴۰۰ اسب بخار خروجی و ۴۵۲ نیوتن متر گشتاور دارد. بدنه آلومینیومی روی شاسی فولادی سوار شده و رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز این مجموعه را همراهی می‌کند.

سیستم ترمز برمبو در چرخ‌های جلو از دیسک ۳۳۰ میلیمتری با کالیپر‌های ۴ پیستونه و در چرخ‌های عقب از دیسک ۳۱۰ میلیمتری استفاده می‌کند. وزن خالص این خودرو ۱۱۵۰ کیلوگرم است.

عکس| مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ؛ فقط ۱ دستگاه در جهان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین